DVV

Digitaal partnership voor DVV

Mensen zijn voortdurend op zoek naar voordelige verzekeringsproducten. Omdat DVV actief is in een heel concurrentiële markt, is het zaak om online in de picture te komen en zo veel mogelijk bezoekers aan te trekken. Maar daar stopt het niet. Conversies maken de inspanningen tastbaar!

SEO en online adviesverlening

Pico bello SEO jaagt conversies de hoogte in, de bezoekduur is met 20% toegenomen.

Click to tweet!

SEO als speerpunt

Search Engine Optimization vormt het speerpunt binnen de samenwerking van Queromedia en DVV. De content op de site wordt volledig geoptimaliseerd en zoekmachinevriendelijk gemaakt. Onder de noemer ‘Sleutelmomenten in het leven’ heeft Queromedia zowel de Nederlands- als Franstalige teksten geschreven over belangrijke momenten in ons leven (zoals samenwonen of een huis kopen).

Meer time on site, meer conversies

Voor DVV levert Queromedia voortdurende online adviesverlening. Op regelmatige tijdstippen wordt er een KPI dashboard aangeleverd en de resultaten onder de loep genomen. Een meer dan vruchtbare samenwerking: de cijfers laten niets aan de verbeelding over. De ‘time on site’ statistieken zijn drastisch de hoogte in gegaan. En daaraan gekoppeld ook de conversies.

Skills: Content Marketing , Google Adwords , SEO , Strategie , Webanalytics