E-MAIL MARKETING, UP2SPEED!

Performante e-mail marketing campagnes

E-mail marketing is een krachtige tool die nog altijd zijn plaats heeft binnen online (content) marketing. E-mail marketing kan verschillende troeven voorleggen die uiteindelijk tot meer leads en omzet leiden.

Een slimme strategie vergroot uw engagement en levert nieuwe klanten op. De return on investment is vaak het grootst bij e-mail marketing én net daarom is het een van de meest gebruikte online marketing instrumenten.

Strategie, Technologie, Setup & Campagnebeheer

De doelstellingen van e-mail marketing

Volgens een recent onderzoek van het Amerikaanse bureau Ascend2 zijn dit de belangrijkste doelstellingen van e-mail marketing:

1. leads genereren (52%)
2. doorklikratio verhogen (50%)
3. websiteverkeer verhogen (49%)

One-to-one e-mail marketing

Een van de voornaamste voordelen van e-mail marketing is de zogenaamde gepersonaliseerde of one-to-one marketing. Op basis van de interesses en het profiel van uw doelpubliek kan u segmenteren en al uw contacten informatie op maat bieden. Daarmee worden uw boodschappen verleidelijker, zullen uw e-mails meer worden gelezen, verhoogt de traffic naar uw website en genereert u meer leads.

E-mail marketing: opvallen is de boodschap

Mensen worden als het ware gebombardeerd met e-mails. Het is dus zaak om zo veel mogelijk op te vallen. Hoe doet u dat? Door in de eerste plaats een gepersonaliseerde aanpak te hanteren. En daarnaast: wervelende copywriting, bekoorlijk design en in het oog springende call-to-actions.

E-mail marketing is een vak apart. Dat beseffen we bij Queromedia maar al te goed. Dankzij onze knowhow en onze ervaring slagen we erin om uw doelpubliek te bereiken en tot actie aan te zetten. Interesse? Neem snel contact met ons op!

Gesegmenteerde e-mailadressen vormen op zich een mooi potentieel. Voor e-mail marketing, maar ook voor gerichte advertising…

Click to tweet!