bezoekers aansporen tot de gewenste actie

kwaliteitsvolle content

Bezoekers aantrekken en converteren

Conversie optimalisatie is de kunst van het aantrekken en converteren. U kunt maandelijks duizenden bezoekers op uw site hebben, maar als die uw producten niet bestellen heeft u er weinig aan. U moet van die bezoekers prospecten en klanten maken.

Conversie optimalisatie

Met conversie optimalisatie onderzoeken we de usability of gebruiksvriendelijkheid van een website, voeren we testen uit en optimaliseren we waar nodig.

Zo wordt het potentieel van uw website maximaal benut.

Resultaat? Meer klanten en een hogere ROI.

Het belang van conversies

Zodra ze op uw website terechtkomen, moeten bezoekers ook actie ondernemen: een online aankoop doen, een offerte aanvragen, een contactformulier invullen of op een nieuwsbrief inschrijven. Zo wordt het potentieel van uw website maximaal benut.

Website usability

Website usability of gebruiksvriendelijkheid is van groot belang voor het opdrijven van het aantal conversies. Maar wat houdt het precies in?

  • Een duidelijke navigatie en structuur
  • Een transparante opbouw
  • Een goede toegankelijkheid
  • De mogelijkheid tot zoeken op uw site