All posts in web2.0

Web 2.0 liever slecht nieuws of geen nieuws?

“There’s no such thing as bad press”. Dit statement tekent al jaren het beleid van veel bedrijven die liever in een negatief daglicht staan dan helemaal niet in het nieuws komen.  Wij zijn het hier echter niet helemaal mee eens….

Sociaal zoeken, Bing vindt zoekresultaten leuk

Microsoft en Facebook werken nauw samen op het vlak van zoekmachine optimalisatie. Een nieuw resultaat hiervan is zichtbaar in Microsoft’s zoekmachine Bing. Als je je Facebook account linkt aan Bing, worden nu   toegevoegd aan de zoekresultaten. Zo kan je…

Facebook en Twitter, sterker dan een regering!

Iedereen weet dat eind januari in Egypte en midden januari in Tunesië revoluties zijn begonnen. Niet iedereen weet dat in deze revoluties sociale media een belangrijke rol speelden. De opstanden in Tunesië werden gecoördineerd met Twitter en de betogingen in…

Marketing strategie in een web 2.0 of 3.0 wereld

Web 2.0 (of is het 3.0? Zelfs Kotler heeft het tegenwoordig over 3.0) heeft heel wat verschuivingen in het wereldje van marketing op internet met zich meegebracht. Wellicht de meest opvallende verschuiving met de meeste gevolgen is dat de ‘macht’…

Display advertising: Google doet 7 voorspellingen

Op de Interactive Advertising Bureau’s Mixx conferentie in New York afgelopen dinsdag, deed Google 7 voorspellingen op vlak van display advertising die volgens het bedrijf zullen uitkomen tegen 2015. Zowel Neal Mohan (VP product management, verantwoordelijk voor display advertising producten…