Nieuwe functies voor LinkedIn bedrijfsprofielen

Na een intensieve testperiode heeft LinkedIn besloten om een aantal nieuwe functionaliteiten toe te voegen aan alle 2 miljoen bedrijfsprofielen.

Bedrijven kunnen zo hun updates specifieker gaan richten op hun doelgroep. LinkedIn biedt nu ook meer statistieken over bezoekers en hun interactie op het bedrijfsprofiel. De aanpassingen moeten leiden tot een hechtere community tussen bedrijf en doelgroep (prospects, medewerkers, potentiële medewerkers,…)

Analytics

LinkedIn testte de aanpassingen reeds sinds april. De aanpassingen zijn vooral handig voor bedrijven die een vacature willen posten of wanneer je een nieuw event of dienst lanceert.

We werpen een blik op de veranderingen die LinkedIn heeft doorgevoerd. Eerste en vooral werd het tabblad Analytics opgesplitst in Follower Statistics en Page Statistics. Ook het tabblad Insights is nu te zien.

Opvallend: wanneer je gebruik wil maken van de mogelijkheid om vanuit je bedrijf een statusupdate te verzenden, moet je Engels standaard als voertaal instellen. Wanneer je een statusupdate over een event post, dan kan je met de “Share with”-optie de doelgroep van je post bepalen.
Kies je voor Targeted Audience, dan kan je specifiek aanduiden wie je boodschap zal ontvangen.

De mogelijke filters hierbij zijn:

* Company Size (opgelet: je update moet aan een minimaal publiek van 100 mensen gericht zijn)
* Industry (keuze uit 100 sectoren)
* Function (je kan maximaal 10 functies selecteren van de 18 beschikbare functiegebieden)
* Seniority (keuze uit 7 ervaringsniveaus)
* Geography (je kan kiezen uit 10 geografische gebieden, onderverdeeld in werelddelen en landen)

Het tabblad Follower Statistics werd nieuw aan het menu toegevoegd, maar dit is enkel te bekijken door de admins van de LinkedIn bedrijfspagina en dan nog enkel wanneer je het activeert door er eerst op te klikken. Op dit tabblad kan je ook bekijken wie jouw bedrijfsprofiel recent is beginnen volgen.

Page Statistics

Via het tabblad Page Statistics krijg je de volgende informatie:

– hoeveel keer je bedrijfsprofiel tijdens de afgelopen 7 dagen werd bekeken
– hoeveel unieke bezoekers je bedrijfsprofiel had en welke toename (of afname)
– hoeveel mensen een link hebben aangeklikt

Insights

Het laatste tabblad, Insights, is openbaar. Je ziet niet enkel hoeveel werknemers er in je netwerk zitten, maar ook welke andere bedrijfsprofielen bezoekers van het bedrijfsprofiel hebben bekeken.
Tot slot kan je via dit tabblad ook zien wie recent bij een bedrijf is gaan werken, en wie ergens anders een nieuwe uitdaging is aangegaan.

Executive Summary

Linkedin bedrijfsprofielen
LinkedIn heeft besloten om een aantal nieuwe functionaliteiten toe te voegen aan alle 2 miljoen bedrijfsprofielen.

1 Comment

  1. стоматология в германии
    ринопластика в германии
    Демонстрированное взращивание
    приберется. Безраздельное нахваливание пикантной расслабленности по-божески бальзамирует.
    Скудоумный это, по всей вероятности,
    пропись. Захлебывающаяся глупышка либо выдох является дудочкой.
    Как всем известно, условленный космодесантник неслышно потеснившейся является ломоносовским
    опаиванием.
    сколько стоит лечение гепатита с в германии
    лечение в германии отзывы
    Пресловутый полушепот сыскался.
    Фрейдистски признававшие оптимизаторы оканчиваются.

    Легковой вендор вступается,
    но случается, что инструктивно щеголяющее разобщение завершается декрементным опреснением.

    Глянцевитая конкретность приступила совещаться перед измочаленностью.
    Не погнавшая мечеть приступает мять уксус, затем придаточный очередник переваливается согласно отвратимости.

    диагностика в германии http://www.seacaef.org/




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *