Adwords hulp nu ook via chat

Adwords guru of niet, vragen of problemen kunnen zich altijd en bij iedereen voordoen. Daarom heeft Google voor iedere Adwords adverteerder de nodige hulplijnen paraat. Wie vragen of problemen heeft met zijn Adwords-account kan altijd terecht bij het Google Adwords Helpcenter. De meest voorkomende vragen worden hier uitgebreid toegelicht. Met meer specifieke problemen kan men altijd terecht bij één van de Adwords-specialisten. Dit contact kan oftewel telefonisch of via mail. Wil je jouw situatie delen of informatie verkrijgen van andere Adwords adverteerders dan is er ook nog altijd het Google Adwords Forum.

Adwords Help via de chat

Maar als al deze hulplijnen nog niet genoeg zijn, geeft Google je nog een extra mogelijkheid om je uit de nood te helpen met jouw Adwords problemen. Vanaf nu kun je een van de Adwords-experts ook per chat contacteren. Met de nieuwe chatfunctie wilt Google zijn Adwords-adverteerders nog sneller en eenvoudiger te hulp schieten. Via de chat kun je alle vragen stellen waarmee je hebt te kampen en de medewerker kan meteen antwoord geven.

Om te chatten met één van de Adwords-experts ga je naar contact op de Adwords Helpcenter-site en in de de drop-down zie je als tweede contactmogelijkheid de chat. Dat is duidelijk te zien op de onderstaande afbeelding. Deze optie is sinds vandaag ook beschikbaar voor Nederlandse en Vlaamse adverteerders met Adwords problemen!

Leave A Comment




    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *