AdWords accounts maken wordt simpel via My Client Center

Google AdWords qualified company
Om een Google AdWords account aan te maken heb je traditioneel een e-mailadres en paswoord nodig. Voor zoekmachine marketing bureaus kan dat echter onoverzichtelijk worden. Als je veel klanten hebt, moet je ook veel paswoorden en e-mailadressen bijhouden.

Een update van Google zorgt er echter voor dat je vanaf nu veel simpeler accounts kan aanmaken om te adverteren op Google. Als je een agentschap bent, beschik je waarschijnlijk over een My Client Center. Met het My Client Center beheer je de accounts van al je klanten vanuit één interface. Vanaf nu kan je via deze interface nog makkelijker accounts aanmaken.

Je moet slechts 3 velden invullen om een nieuw account aan te maken

Als je op de ‘Create Account’ knop klikt in het My Client Center moet je slechts drie velden invullen om een nieuw account aan te maken: accountnaam, tijdzone en valuta. Daarnaast kan je ook andere AdWords gebruikers uitnodigen door het optionele veld ‘invite another user’ in te vullen. Indien je niemand uitnodigt bij het aanmaken van het account, kan dit later nog altijd op de normale manier. Via My Account =>Account Access.

Click to tweet!

Waar gaan de berichten van Google naartoe?

Alle Red Alert berichten die normaal naar het e-mailadres van de account worden verstuurd, worden nu naar het e-mailadres van het MCC gestuurd. Dit zijn bijvoorbeeld berichten in verband met de betaling of het overtreden van Google’s richtlijnen. Om alle berichten van de account aan te krijgen moet je onder ‘My Client Settings’ in het MCC aanduiden dat je ook andere berichten wilt ontvangen.

Click to tweet!

Leave A Comment




    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *