Fusion Marketing Experience – Social Media Strategy Workshop met Christopher Barger

Volgende week maandag vindt de eerste Fusion Marketing Experience van 2012 plaats. Op 23 januari organiseert Fusion Marketing de eerste workshop van het jaar waarin Christopher Barger – auteur van het boek “Build a Successful Program from the Inside Out” – in het Antwerp Crown Plaza komt spreken over interne elementen en structuren die noodzakelijk zijn voor organisatorisch succes in social media.

Christopher Barger is naast zijn boek ook bekend als de voormalige Director Global Social Media bij GM en als blogger bij Forbes. Barger heeft dus al verscheidene social mediawatertjes doorzwommen en weet dus als geen ander hoe social media geïmplementeerd moet worden binnen bestaande organisaties.

Bouwen aan social media succes met Christopher BargerFusion_Marketing_Experience_2012

Uit interviews met verschillende specialisten op vlak van social media, waaronder Steven Van Belleghem & Philippe Coppens, blijkt dat Belgische en Nederlandse bedrijven (grotendeels) nog in de kinderschoenen staan wat betreft social media. Het ontbreekt hen aan kennis, goede processen en de juiste structuur en ook wel een beetje aan lef.

Deze workshop moet dus een antwoord bieden op alle vragen waarmee Belgische en Nederlandse marketeers momenteel mee kampen op vlak van social media en het opstellen van een social media strategie. Enkele van de topics die besproken zullen worden, zijn:

  • De internet rollen en elementen die noodzakelijk zijn voor het succesvol inzetten van social media op organisatorisch niveau
  • Waarom het inhuren van een “social media rockstar” geen garantie op succes is voor de online inspanningen van je bedrijf
  • Signalen die aangeven dat bepaalde personen niet geschikt zijn voor het runnen van je social media campagnes
  • Het ontwikkelen van een educatieprogramma voor je werknemers, aangepast aan de mate van hun blootstelling aan sociale netwerken
  • De must-have elementen van een sterke social media policy

De workshop is dus de manier bij uitstek voor marketeers en communicatiespecialisten om bij te leren over social media en hoe je social media succesvol implementeert binnen het bestaande marketingmodel van je bedrijf.

Reserveer nu uw plaats voor de 1eFusion Marketing Experience!

Christopher-Barger-fusion-marketing-experience-social-media Bestel dus vandaag nog je ticket! Bovendien ontvang je na de workshop ook nog eens het boek “The Social Media Strategist: Build a Successful Program from the Inside Out” van Christoper Barger. In dit boek vertelt Christopher Barger over zijn jarenlange ervaring in het implementeren van social media binnen grote bedrijven.

Na de workshop zal er ook een Q&A-sessie plaatsvinden waarin je dus alle prangende vragen over social media kan stellen.

Contactinformatie:

De workshop vindt dus op 23 januari plaats in het Antwerp Crown Plaza hotel en zal van 13u tot 17u duren.

Let op: het aantal deelnemers is beperkt to 50 personen. Je tickets bestellen, kan via de EventBrite pagina van Fusion Marketing Experience.

Executive Summary

Wat? Eerste Fusion Marketing Experience van 2012
Over? Workshop over de ‘Social media strategy’
Wie? Gegeven door Christopher Barger!

Leave A Comment




    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *