Uw doelgroep bereiken via Google?

Goed mikken = de kunst

Elke dag gaan miljoenen mensen op zoek naar diensten, producten, informatie en ontspanning via zoekmachines zoals Google, Yahoo! en Bing. Als ze een zoekterm intypen in de zoekbalk verschijnen er zoekresultaten die gerelateerd zijn aan hun zoekopdracht, met de meest relevante bovenaan.

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Door uw website zoekmachinevriendelijk te maken, verbetert zijn positie voor een bepaald zoekwoord in de organische (niet betalende) resultaten. Maar SEO is meer dan het tevredenstellen van enkele robots.

Het draait ook rond het verbeteren van de eerste indruk bij potentiële websitebezoekers. Als u bovenaan de zoekresultaten verschijnt, wordt u als een betrouwbare referentie beschouwd. En zo snoept u trafiek af van uw concurrenten.

Meer over SEO

De intenties van je Google media doelpubliek begrijpen en beantwoorden. Dat is het doel van zoekmachine marketing!

Click to tweet!

Zoekmachine advertenties (SEA)

Naast de organische resultaten verschijnen in Google ook de zogenaamde gesponsorde koppelingen die u rechts en bovenaan ziet wanneer u een zoekterm intikt. Als u voor Search Engine Advertising (SEA) kiest, komt u daar ook tussen te staan.

U kiest zelf de zoektermen en betaalt alleen als iemand op uw advertentie klikt en dus op uw website terechtkomt.

Meer over SEA
Wat is het verschil tussen SEO en SEA?