Het nieuwe PEO (paid, earned, owned) media model

De verhoudingen tussen paid, earned en owned media (PEO media model) zijn de laatste jaren sterk veranderd, onder andere door de komst van sociale media. Je marketing strategie werkt pas wanneer de verschillende media investeringen op elkaar zijn afgestemd. Idealiter zouden individuele campagnes en standaard advertenties geïntegreerd moeten worden in ruimere strategieën om zo een sterke verbintenis aan te gaan met de klant.

Merken die de conversatie willen aangaan met klanten moeten meer investeren in earned media platformen en een verschuiving aanbrengen in hun budget. Wij zijn benieuwd hoe de traditionele paid media en owned media zich zullen aanpassen aan de nieuwe evoluties.

Lees meer op http://www.imediaconnection.com/content/29345.asp

1 Comment

  1. Tom Bogaert

    9 months ago

    Mooie weergave. Al durf ik sponsored content anders te bekijken: indien het eenmalige, tijdelijke inhoud betreft ben ik akkoord, al zou ik sponsored content willen combineren met de langetermijn voordelen van owned content.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *