Tipp-ex Experience 2: Hunter & Bear zijn terug

Je herinnert je vast nog de interactieve Youtube campagne van Tipp-Ex in 2010, waarbij een jager en een beer allerlei scenario’s beleefden afhankelijk van het werkwoord dat je kon ingeven. De campagne was toen een enorm viraal succes, en goed voor een halfuurtje werkwoordjes intypen.

Deze week is een nieuwe campagne gelanceerd, en het idee erachter is hetzelfde. Het enige verschil is dat je nu jaartallen moet ingeven in plaats van werkwoorden. In deze nieuwe campagne worden immers alle birthday parties van de beer herdacht. Niet echt origineel dus, aangezien deze nieuwe campagne maar miniem verschilt van de vorige campagne. Maar toch blijven de filmpjes leuk om naar te kijken.

Executive Summary

Wat? Tipp-Ex lanceert een nieuwe interactieve Youtube campagne van Hunter and Bear
En? Dit keer verschillen de filmpjes naargelang het jaartal dat je ingeeft.

1 reactie

  1. Mieke

    4 months ago

    Dit filmpje is een schitterend vervolg op het eerste. Nu net de beer en de jager de verjaardag vieren van hun eerste ontmoeting komt een meteoor recht op hen af. Ze gaan op zoek naar hun Tipp-Ex om hen te redden van de ondergang. Geef eender welk jaar in en geniet van steeds een ander filmpje, ga terug in de tijd, alles is zo mooi gemaakt en toepasselijk op het jaar dat je ingeeft. Mijn favorieten zijn alvast het jaar 2000 en 1969. Een stukje nostalgie met 1980, zoek zelf maar uit wat ik hiermee bedoel ! genieten verzekerd !!!




Geef je mening

Your email address will not be published. Required fields are marked *