28.06.2016 - Strategy

Queromedia en Linkman bundelen digitale expertise

Performance marketingbedrijf Queromedia en digital content agency Linkman bundelen hun expertise. Beide bureaus werken voortaan structureel samen, elk onder hun eigen naam.  “De samenwerking tussen Queromedia en Linkman is niet alleen een logische stap in onze groei”, verduidelijkt co-founder Geert Bogaert van Queromedia. “Bedrijven willen steeds vaker een totaalpakket online marketing. Queromedia is gespecialiseerd in marketingconcepten die inspelen op de intenties van doelgroepen. Linkman tilt deze aanpak naar een hoger niveau met uitgekiende en creatieve digitale content. Voeg deze teams samen en je creëert een grotere impact.”

“Een totaalpakket voor de klant”

Tom Bogaert, co-founder van Queromedia: “Klanten willen hun potentieel maximaliseren. Om onze expertise uit te breiden, is het partnership met Linkman cruciaal.”

Philippe De Puydt, CEO van Linkman: “De klant krijgt nu een totaalpakket van digitale content-creatie en performance marketing. Ook onze bedrijfsculturen zijn complementair. Momenteel werken we vanuit Antwerpen, Kontich en Gent. De Antwerpse vestigingen verhuizen in de toekomst naar één kantoor.”

 

Denkers en doeners

Linkman zag vijf jaar geleden het levenslicht. Het bedrijf legt zich toe op digitale content-creatie, sociale media en activatiecampagnes. Tot hun klanten rekenen ze Miele, Telenet, Niko, Artsen Zonder Grenzen, Zalando, Het Nieuwsblad. Het digital agency telt 14 teamleden.

Queromedia ziet sinds z’n start in 1999 het belang van digitale communicatie alleen maar groeien. Het bedrijf verscherpt constant zijn visie op de intent-gebaseerde online markt en werkt voor klanten als DHL, Allianz, Deceuninck, Joker en Daikin. Stuk voor stuk doen zij een beroep op Queromedia’s kennis van content marketing, zoekmachine-optimalisatie en marketing via sociale media. Queromedia telt 41 medewerkers, verdeeld over Kontich en Gent.

Tom Bogaert

Tom is CEO van Onlyhumans en gepassioneerd blogger over digitale marketing, met een overduidelijke en evidente voorliefde om via Search, Content & Social marketing merken menselijker te maken.

Lees meer van Tom