Mond-tot-mond reclame in het internettijdperk

Vroeger was het vooral de televisie die tot mond-tot-mond reclame leidde. We zagen ‘s avonds een reclamespot voor een nieuw product op televisie en bespraken dat de volgende dag uitvoerig. Vandaag heeft het internet de televisie al voorbijgestoken als medium dat tot mond-tot-mond reclame leidt. Think Insights schotelt ons nog enkele zeer interessante facts & figures voor betreffende mond-tot-mond reclame in het internettijdperk…

Enkele zeer interessante gegevens voor online marketeers. De (merk)conversatie mag dan wel offline starten, achteraf zoekt iedereen via internet naar meer informatie. Hou er ten slotte ook rekening mee dat blijkt dat mond-tot-mond reclame uit Search geloofwaardiger is dan mond-tot-mond reclame op sociale media. Een autoritaire bron is dus nog steeds noodzakelijk en dat is als online marketeer jouw taak!

Goede, eerlijke en betrouwbare content bieden voor de personen die online over uw merk of producten zoeken na over uw merk gesproken te hebben.

Leave A Comment




    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *