24.04.2012 - Content

Fusion Marketing Experience 2012 | ROMI, content marketing & much more

De lente is het ideale moment om je skills en kennis op vlak van online marketing en social media bij te spijkeren met congressen zoals The Next Web eind deze week. Volgende week vindt er echter al een ander groot marketing congres van de Lage Landen plaats.

Op 3 en 4 mei 2012 kan u de derde Fusion Marketing Experience bijwonen. Het programma ziet er in ieder geval indrukwekkend uit met thema’s als ROMI, de digital marketing mix en content marketing. Het feit dat we in België onze werkweek kunnen beperken tot één dag na het verlengd weekend van 1 mei is natuurlijk mooi meegenomen.

De belangrijkste sprekers van Fusion Marketing Experience 2012

In totaal heeft de Fusion Marketing Experience 12 sprekers uitgenodigd die hun kennis willen delen met enkele spreeksessies en master classes waar in kleinere groepen dieper wordt ingegaan op specifieke thema’s en cases. Vijf namen in het programma vallen onmiddellijk op door hun kennis en ervaring.

  • Stefaan Claes
  • Jim Lenskold
  • Bryan Eisenberg
  • Jamie Notter
  • Kristin Zhivago

Stefaan Claes

Stefaan Claes is CRM & Digital Marketing Director bij de Kinepolis Groep. Hij zal in een master class de evolutie naar performance-driven marketing uitleggen vanuit het standpunt van de Kinepolis Groep die momenteel deze overgang doorvoert binnen hun organisatie.

 

Jim Lenskold

Jim Lenskold leidt de Lenskold Groep, een onderneming die advies geeft aan zowel grote (denk Fortune 1000, de 1000 grootste bedrijven in Amerika) als kleine ondernemingen op vlak van marketing en specifiek hoe marketing efficiënter kan toegepast worden. Op het event zal hij spreken over ROMI (Return on Marketing Investment) en een master class geven over lead generation.

 

Bryan Eisenberg

Bryan Eisenberg is net zoals Jim Lenskold een andere grote naam in de wereld van online marketing consultancy. Hij is echter vooral bekend voor zijn bestsellers en optredens op de grootste online marketing congressen ter wereld zoals Search Engine Strategies.

Op 3 mei zal hij het success van Apple analyseren tijdens zijn spreeksessie: “Think Differently: 10 lessons learned from Steve Jobs and his marketing, retail and customer experience teams”

Jamie Notter

Jamie Notter startte zijn carrière ver buiten de wereld van marketing. Hij werkte zes jaar lang aan trainingsprogramma’s voor regio’s verstoord door etnische conflicten. Deze ervaring heeft hem gelanceerd in de wereld van coaching binnen organisaties.

Sinds 2008 werkt hij bij Management Solutions Plus waar hij een consulting divisie leidt. Op de Fusion Marketing Experience 2012zal hij een spreeksessie rond “The People-Centric Organization” geven en een master class met als thema “Humanizing Your Business in the Social Age”. Vooral de master class is een thema dat voor vele ondernemingen nog erg nieuw is.

Kristin Zhivago

De enige vrouwelijke keynote spreker van Fusion Marketing mag de eerste dag starten met een sessie genaamd What Customers Want: the Changing Buying Journey & How to Prepare for it. Kristin Zhivago leidt al sinds 1979 haar eigen consultancy bedrijf Zhivago Management Partners en heeft dus van dichtbij de evolutie van de consument opgevolgd.

Haar expertise ligt in de eerste plaats in de groei van bedrijven binnen de IT sector, sinds 1994 heeft ze echter een breder cliënteel dankzij de doorbraak van het internet als platform voor zowat iedere onderneming. Ze mag de tweede dag afsluiten met een master class “Roadmap to Revenue: Selling More”, de titel zal iedere ondernemer toch wel nieuwsgierig maken?

Onlyhumans

De Human Anonymous gunt je een indiscrete kijk achter de computerschermen van onze storytellers en legt zijn oor te luisteren in onze wandelgangen.

Lees meer van Onlyhumans