Win een gratis ticket voor Fusion Marketing Experience

Wil je op de hoogte blijven van de laatste trends binnen SEO, e-mail marketing en social media? Mis dan zeker niet de Fusion Marketing Experience, een dag boordevol interessante marketingtips en –presentaties van internationale sprekers, waaronder Gerry McGovern, Bryan Eisenberg, Dave Chaffey, Jeff Molander en Joost de Valk.

WINWINWIN

Je kan nu zelfs een gratis inkomkaartje winnen ter waarde van 357,5 euro! Het enige wat je hiervoor moet doen is een antwoord sturen op de volgende vraag :

Wat zal dé marketing trend zijn van 2012?

Post je antwoord via Twitter, Facebook of Google Plus of comment op onze blog & wie weet zien we jou over enkele weken op het evenement. Als je via Twitter deelneemt, vermeld dan vast en zeker de hashtag #WINQM.

 

Het volledige programma vind je op www.fusionmarketingexperience.com

[UPDATE] De actie zal op 30 november afgesloten worden. Grijp dus nu nog je kansen om erbij te zijn!

Executive Summary

Wat? Win je gratis ticket voor Fusion Marketing Experience!
Waar & wanneer? In Antwerpen op 2 december
What’s in it for me? Ontmoet SEO goeroes als Joost de Valk, Dave Chaffey & Bryan Eisenberg!

8 Comments

  1. Iulia

    9 months ago

    The Marketing trend of 2012 – will be on – Videos, Mobile Advertiment, Remarketing,

  2. Dieter

    9 months ago

    Gamification

  3. David Smet

    9 months ago

    De marketing trend voor 2012?

    Customer segmentation die start in het universum van social medium en eindigt op het bedankscherm van het bestelformulier van je website.

    Kortom, internet marketeers gaan meer streven naar: the right offer to the right person on the right moment at the right price.

  4. Nisha Slobben

    9 months ago

    Advergames, mobile viral marketing

  5. De marketing trend van 2012?
    Net zoals dit jaar meermaals gebleken is, worden consumenten steeds meer en meer mobiel en trekken ze de wijde wereld in gewapend met hun Smartphones. Dé trend (en tevens ook de grootste uitdaging) van 2012 zal in mijn ogen net die ene extra stap zijn in het Location verhaal. Location in de zin van Relevante advertenties en aanbiedingen gebaseerd op de Context waar men zich in bevindt. Experiences die zich in deze mate aanpassen dat er ze steeds consistent en optimaal bij de consument terecht komt ongeacht de situatie, de context waarin men ermee geconfronteerd wordt.
    En dit alles met een vleugje van Cross-Mediaal Responsive Design wat het switch-gedrag in media van de consument zou tegemoet moeten komen.

  6. Michiel Valcke

    9 months ago

    De marketingtrend van 2012?

    Minder content overload, meer to-the-point communication gericht op het otaku segment van de target market. Door het creëren van een kleiner, meer gericht informatie veld wordt het gemakkelijker om de marketing te laten overnemen door geïnvesteerde gebruikers/klanten die bij het doorgeven van de content een grotere conversie halen vanwege hun directe en persoonlijke band en kennis van de 3e recipient. Aggregatie van informatie en een duidelijke kennis van wie de geïnvesteerde gebruikers zijn, en hoe die het best bereikt worden, zijn de belangrijkste opdrachten voor marketeers in 2012.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *