SEM voorspellingen voor 2007

Met de komst van het nieuwe jaar hield de New York Times een uitgebreid onderzoek bij de SEM specialisten over wat 2007 in petto heeft voor de wereld van online advertenties.
De experts voorspellen dat de advertenties nog meer op de internetgebruiker zullen worden afgestemd. Met andere woorden: de advertenties die de surfer te zien krijgt, zullen verschillen van de advertenties die op scherm van zijn buurman verschijnen. Door de uitermate grote relevantie van de teksten zal de click- through- rate (CTR) gevoelig verbeteren.
Er wordt ook verwacht dat er meer maatschappelijk bewuste consumenten zullen zijn die vragen stellen bij de merken en waar die voor staan. Omdat de consument zich meer bewust wordt van de merken, zal hij steeds meer betrokken worden bij het maken van reclame.
Een laatste voorspelling is dat door de voorspelde broadbandverbetering, adverteerders creatiever zullen kunnen zijn met hun advertenties omdat hun publiek grotere hoeveelheden kan downloaden.
(bron: www.directtraffic.org)

Leave A Comment




    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *