Nieuwe tool van Google ‘gelekt’

GoogleGoogle is er niet in geslaagd om één van zijn nieuwste tools geheim te houden. De nieuwe tool AdPlanner moet gebruikers een betere kijk geven op welke sites hun doelgroep actief is. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de data van Google zelf en het online gedrag van surfers. Aangezien deze functionaliteit al door heel wat marketingbedrijven aangeboden wordt, zal de tool gratis zijn.

Bron: Webwereld.nl

5 Comments

  1. Hans Mampaey

    15 months ago

    Er is geen sprake van een lek, Hendy. Wayne Lin, business product manager van Google, heeft het deze morgen verklaard op ARF’s Audience Measurement 3.0 in New York.

    “The focus Google Ad Planner is primarily on creating more brand lift and brand awareness for advertsiers,” zei hij ook nog :-)

  2. Hendy Molenbruch

    15 months ago

    “…De site van de stichting kondigde het pakket al aan, en dat was niet de bedoeling. “Ze vroegen ons om geen details los te laten,” zei de conferentievoorzitter Joel Rubinson, en dus haalde hij de pagina weer offline. Met dank aan Google’s eigen cachefunctie is de pagina te zien…”

    De man was gewoon te snel met zijn nieuws wat eigenlijk niet mocht. Vorm van vroegtijdige “lekkage”. ;-)

  3. Hans Mampaey

    15 months ago

    Hangt maar af van de bron hé :-)

  4. Voor Webmasters

    14 months ago

    Zeer leuke tool, hoop dat deze binnekort uitkomt en ook voor de Nederlandse Markt en niet voor zo’n tool voor alleen de Amerikaanse websites.

  5. Eline

    14 months ago

    Dit is een leuke tool voor bedrijven. Het is natuurlijk helemaal mooi dat dit gratis is.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *