Accoona IPO?

accoona

Accoona, een zoekmachine, die we tijdens onze jaarlijkse trips naar Search Engine strategies New York hebben leren kennen als beloftevolle Google-challenger, die we hebben zien manoevreren naar een zoekmachine met leadgeneration platform, wil naar de beurs en kondigt dan ook een IPO aan.

Het echte succes is altijd uitgebleven. Reden? Duidelijkheid over wat je bent lijkt mij beter dan een best of both worlds te willen zijn.

Soit, ze willen nu naar de beurs en er rijzen redelijk veel vragen bij. Accoona is nog steeds verlieslatend, van opportunisme gesproken. Is er dan zo geen regeltje dat zegt dat je minstens 3 jaar positieve resultaten moet tonen. Ik ben benieuwd naar het vervolg, zeker gezien het feit dat ze zo’n Google-achtige bieding wil organiseren om de prijs per aandeel te bepalen.

Goede ideeën hebben ze altijd wel gehad, maar marktaandeel niet. De long tail dan maar? Scoren bij die paar procenten alternatieve zoekmachinesurfers zijn ook belangrijk zullen we maar zeggen. Pareto doet er al een tijdje niet meer toe.

Leave A Comment




    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *