Hoe viraal gaan met branded content?

Content over je merk viraal laten gaan is een vak apart. Je moet in de huid van je doelgroep kruipen, nagaan wat hen écht interesseert en wat ze relevant vinden. Zodra je dat weet, kan je je content daarop aanpassen. Resultaat? Je ‘branded content’ gaat als een lopend vuurtje het wereldwijde web rond.

Gepast reageren op een crisissituatie doe je zo!

Bedrijven slagen er doorgaans in hun communicatietechnieken aan te passen aan de specifieke behoeften van online communicatie. In crisissituaties daarentegen loopt de communicatie nog vaak in het honderd, wat het bedrijf heel wat schade berokkent. Daarom geven we enkele nuttige tips waarmee je je optimaal op zulke crisissituaties kunt voorbereiden.

Ludieke en creatieve B2B communicatie: waarom het wel werkt!

Mensen hebben het vooroordeel dat B2B-communicatie droog en zakelijk moet zijn, maar is dit wel effectief zo? De recentere online communicatietools zoals Facebook, Twitter, LinkedIn vereisen immers andere communicatietechnieken. In dit artikel ontdek je het potentieel van je online mediakanalen in een B2B context.