Gaat content marketing de journalist redden?

Het gaat niet goed met de krantenwereld. Almaar meer journalisten belanden daardoor in de online marketingwereld. Of dat een goede zaak is? Jawel, journalistieke principes liggen namelijk aan de grondslag van content marketing. Een goede journalist tilt je strategie naar een hoger niveau!

Neem een vliegende start met een uitgekiende landingspagina

Een landingspagina het online visitekaartje van je bedrijf. Indruk maken is dus de boodschap, maar hoe krijg je potentiële klanten zo ver om vanuit je landingspagina daadwerkelijk door te klikken naar jouw website? Met andere woorden: hoe creëer je een beresterke en onweerstaanbare landingspagina die je conversies door het dak doen gaan? Vragen waarop je in dit artikel een antwoord zal vinden.

Digitale mond-tot-mondreclame: het belang van online reviews

Online reviews zijn de digitale tegenhanger van mond-tot-mondreclame. Reviews kunnen voor een buzz zorgen rond jouw producten of diensten. Maar hoe zorg je ervoor dat de online community in de pen kruipt om jouw lof te bezingen? Sluit je om te beginnen aan bij een online reviewservice als Yelp of Google+ en meng je in de debatten!

Online adverteren in de lift: budgetten stijgen jaar op jaar met 7%

Online adverteren zit in de lift: de investering in online pay-per-click zoekadvertenties wereldwijd steeg met 13 procent in het laatste kwartaal van 2013 ten opzichte van het kwartaal daarvoor. Jaar op jaar gaat het om een stijging van 7 procent. De toekomst van online zoekadvertenties ziet er dan ook erg rooskleurig uit: daar waar traditionele reclame steeds minder aandacht krijgt, blijft het vertrouwen van de consument in online advertenties erg groot. De recente ontwikkelingen binnen Google Adwords zullen dat vertrouwen alleen maar versterken.